Supermercado!!!(3.-4.nap)

2009.09.14. 19:14

Megint sietnem kell,fogynak a percek.
Vegre 5nap utan talaltam egy supermarketet!!!:)Nem hittem el egyszeruen,de muszaj volt!Vagy csak peksegek vannak vagy kavezok vagy semmi.. Na de most elkenyesztettem magam, 5 virsli,2 hatalmas paradicsom,4 campingsajt vacsira egy jokora friss ropogos kenyerrel vmint egy baracklevel,de vettem meg lekvart,sonkat,sajtot,ket nagy tabla csokit,kekszet es a szuleim kedveert ket barackot is:) Amugy minden gyum.es zoldseg kb 600ft/kg,ugyh hanyagolni fogom.

Amugy a mai meg tegnapi nap eleg laza lett, 21-21km kb, csak a szallasok itt voltak a legolcsobbak meg amugy se rohanok ugyh jo volt ez igz. Tegnap mentunk at Pamplonan, 200 ezres nagyon gyonyoru egyetemi varos,rogton beleszerettem.. Vissza kell meg jonni, lehet h az egyetemre..?:) A magyar sraccal Zolival 2 napot mentunk vegul egyutt, csak o jobban siet ughy konnyes bucsut vettunk.
Mai nap is laza volt, igazabol egy szeleromuvekkel surun szabdalt hegygerincen kellett atkelni,mas nem nagyon volt. Kekturas barataimnak uzenem h egy 5 km-es kiterot(!!) tettem na Eunate templomahoz, ami a Camino egyik gyongyszeme,egy igazi kis ekszerdoboz :) ja es meg mindig nekik, h olyan pecsetek vannak h nem hinnetek el!! kek zold piros lila olyan rajzokkal meg figurakkal h imadnatok.

A kov. 3 szakaszt 2 reszre szukitem h haladjak azert, igz 31-32km lesz a kov ket nap,de szintkulonbseg alig lesz. Terdem ma teljesen jo volt, vizholyagok is meg messe vannak, ugyh tenyleg minden rendben.

 

Udv otthon mindenkinek, sajnos lejart az idom! hianyoztok, puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://pilaf.blog.hu/api/trackback/id/tr381381873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Piterzon 2009.09.14. 19:27:23

second, és love ya man..csak okosan ügyesen így tovább:P

Danette (törölt) 2009.09.14. 20:01:53

vigyázz magadra és csinálj sok-sok fotót amit majd tudunk nézegetni! :)
puszi

baird 2009.09.14. 20:30:55

én csak most kezdem felfogni, hogy mi a faszra vállalkoztál.

Allen 2009.09.14. 21:08:39

majd ha lesz tartosan net, akkor kérunk 1-2 képet is. további kellemes zarándoklást, már ha szoktak ilyet mondani.

Gaiaman · http://lehetmas.hu/176 2009.09.14. 23:44:39

Eunante nekem is megvolt! A templomosok, egy valamihez biztosan értetettek: templomot építeni azt tudtak ! :)

Gaiaman · http://lehetmas.hu/176 2009.09.14. 23:45:49

Gyümölcsöt ne hagyd ki!
Az Út második szakaszán értékelni fogod annak a napi egy almának a hatását!

.Nitro. 2009.09.15. 00:08:29

puszcsi Pilaf, kitartást!!!

.Nitro. 2009.09.15. 00:10:32

itthon már AJ-vel szervezzük a Showboy5 melletti sideprojectet. Neve még nincs de 3 tag igen: Gab, AndRush(én), és JB, azaz Johny Block(AJ).Kellenek az új nevek az új stílushoz. Egy hely még kiadó, várunk haza :D
süti beállítások módosítása