Lisszabon utan elhagytam ortugaliat es visszatertem a jo oreg Spanyolorszagba.. Sevilla es Cordoba gyonyoru volt,bar Sevillaban mar mar bantoan meleg volt..Tudom mar sokat mondtam,na de 34fok azert megiscsak sok.:) Majd lesznek kepek meg irok az emlitett ket varosrol. Na de mostmar itt vagyok Alicanteban, kedves szegedi ismerosomnel Zsuzsinal aki Erasmussal tanul itt kint es volt olyan kedves,aranyos es draga h 4-5napra befogadjon egy csavargo hajlektalan meggyotort zarandokot..:)
A varos csodas,hegyek,tengerpart,palmafak minden ami kell. Az idore tovabbra se lehet panasz,ma pl.27fok volt,a strandon rengetegen voltak mivel a tenger meg mindig 24fokos kb, termeszetesen en is furodtem meg egy jot. Tiszta nyari hangulat van,mintha juli kozepe lenne.. es okt vege fele kozeledunk,szoval mar mar felelmetes:S
Na de beszeljenek inkabb a kepek helyettem. Amint tudok jelentkezek ismet!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pilaf.blog.hu/api/trackback/id/tr711458509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

komix 2009.10.18. 19:15:42

Irigy vagyok bevallom :) Várunk haza, vigyázz magadra! Ja és első :E

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2009.10.18. 23:17:15

komixkam akkor neked mondom elsokent h november 3an mar ismet magyar foldon leszek..;) aztan majd meglatjuk h mi lesz.. hianyoztok:(

(mitya) 2009.10.19. 11:06:15

Viva Pilaf!

Vegre mar, hogy megjon az eszed es hazajossz:D

Amugy ne haragudj, de te mikor ugrottal utoljara akkorat, mint az a csaj a kepen??grr

csum

i.a.n. 2009.10.19. 11:14:25

remélem legalább a welcome partydra tényleg eljössz :)
egyébként: juhúúúú

GBR 2009.10.20. 01:13:00

...hát faszom...:)), csak ezt tudom most kommentelni a képekhez... asszem 800 km után ennyi jár :)

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2009.10.20. 13:14:09

kapjatok be mind:D

a okt.23-ai Ian&Komix bulit banom csak egyedul h nem lehetek ott:( fuccck.
najo nembaj megyek furcsizek egyet a tengerben bruhaha:D
süti beállítások módosítása