Lisszabon (L)

2009.10.13. 22:32

Hol is kezdjem.. gondolom mar elcsepelt,h minden csodalatos,ugyh nem hasznalok ilyen nagy szavakat. De bakker ma 32 fok volt:D komolyan orultem egy kis arnyeknak mert a nap iszonyatosan egetett.. Hallom,nezem h otthon bun rossz ido van,ugyh nem hanyagolom a temat,de azert csak tudjatok es irigykedjetek :)
Szoval tegnap este erkeztem Portugalia nagyszeru fovarosba. 5perc utan mar lathattam is h a metrohalozat elsorangu, a jegy olcso (0,80€.. miert csak ennyi?), 10 perc alatt ott voltam a varos masik feleben, pedig nem kisebb mint Budapest (vonzaskorzettel egyutt nagyjabol 3millioan elnek). Egy portugal lanynal vagyok, de holnap reggel mar megyek tovabb. A neve Marta, epp most diplomazik biologiabol, a diplomamunkajat a pillangok viselkedebol irta. Nagyon aranyos csaj,allandoan csak beszel es beszel es faggat mindenrol..:) Egy hatalmas lakasa van Lisszabon egyik uj lakonegyedben, de metroval 5perc a kozpont. A lakas zsir uj, es egy francaiagyas szobat kaptam.. Na ugye h mondtam h milyen jo ez a CouchSurfing?:)
Ma bementunk, szokasos varosnezes bar igy kicsit konnyebb volt h volt idegenvezetom. Tegnap este meg elszaladtunk a Barrio Altoba, az egyik leghiresebb negyedbe. Drogarusok es alkoholizalo fiatalok az utcan mindenfele, de a csaj szerint ez normalis es megengedett. Jo nekik:) Szoval ma megneztuk a varost, minden kis eldugott zugott, es tenyleg lenyugozo.. Telis teli turistakkal, jobbnal jobb ettermekkel stb stb. Arra sajnos nem tudtam valaszolni h Porto v Lisszabon tetszett e jobban, mert mas mindketto. De iszonyat jo hely ez a Portugalia erre 2nap utan rajon az ember..
Holnap mar Faroban leszek, deli nagyvaros az oceannal, onnan jelentkezem legkozelebb. Most pedig nehany kep, eloszor ketto Portobol, es ketto most Lisszabonbol :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pilaf.blog.hu/api/trackback/id/tr921448646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tibzon 2009.10.13. 22:57:01

gyáááááá :) hallod szünetben megyek bárhova csak egy várost mondj, kirablok vmi bankot addig

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2009.10.13. 23:53:17

faszom,mondanek,de nem leszek sehol 2-3napnal tobbet:S:S
vmit kitalalunk meg gondolkozok addig,csak repjegy lesz mocskos draga...

baird 2009.10.14. 20:02:28

pilafkám én a helyedben mennék még egy kört..
süti beállítások módosítása