Na, itt vagyok, minden ok.
17 percem van irni vmit,ilyen 1 euro 20 perc a net ugyh sietni kell mert minden cent szamit:)

Szoval Pestrol eljutottam Reusba Parison keresztul, ott kerestem egy hostelt tok jo volt csak kicsit draga,majd masnap indultam el vissza a Spany-Franc. hatarhoz. Reus-Zaragoza vonat, onnan Pamplona busz, onnan Rochesvalles busz,majd onnan a kezdopont, a francia St.Jean P.P. taxival. Draga volt, es rohadt hosszu, raadasul az utolso busz le is robbant,igy kb csak este 9re erkeztunk meg. A zarandokhivatal zarva volt es nem tudtam kivaltani a zarandokigazolvanyt,ja es hely se volt a szallason,de volt ott egy francia csavo aki szerzett vmi olcso helyet egz hegy tetejen:) Kicsit vicces volt mert csak ketten mentunk fel,de jol jartam mert csak 7euro volt es meg egy almas pitere is meghivott a csavo. A neve kiejthetetlen volt,ugyh legyen Jean Pierre:)

Masnap reggel indult a Camino,visszamentem gyorsan a hegyrol a faluba kivaltani a credencialt majd elindultam az uton. Vegig gyonyoru napsutes volt a Pireneusokban, csodas volt az 1200-1400 meteres hegyek kozott gyalogolni. Vadlovak, sasok, birkak, minden ami kell, kar h nem volt naptejem es igencsak leegtem..
A szallas este rochesvallesben, egy regi gotikus izeben, 120fo egyutt egy levego alatt.. jo volt este a sok horkolas.
Na de a lenyeg, h sikerul a 120 agy kozul az egyetlen magyar srac melle letelepednem, ami vicces volt mert mikor odamentem nem volt ott,szoval total szerencse. Na aztan dumalgattunk, ma meg egyutt jottunk a masodik napon.

Az elso nap egy 30 km, ma meg 27km volt a tav. Terdek mar fajnak,de a vizholyagok egyelore elmaradtak,lekopogom.

Ja most Larasoana nevu helyen vagyunk,itt csak 40fos a szallas,de rendkivul kedves kis hely. Zuhany,mosas, jopofizas a francia nenikkel,lassan mar rutinmunka:)

Holnap 16km Pamplona,de vsz<inu megyunk tovabb majd. Kene mar vmi kaja mert 2napja szaraz bagettet eszek magaban.:)

Na tessek,most is ideult egy neni mellem,es franciaul beszel. Mondom h angolul please,de folytatja. Cuki..:)

Na ennyi,majd meg jelentkezem, nem tudom mikor de probalok 2-3naponta azert.

csok mindenkinek!!

Anyu ne aggodj minden ok,puszi:):)

A bejegyzés trackback címe:

https://pilaf.blog.hu/api/trackback/id/tr711377488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tommm 2009.09.12. 18:24:00

áá fene, csak második.

többes szám wtf?

GBR 2009.09.12. 20:28:03

cs pilaf!

fasza vagy! bár azt hittem csövelsz pár napot még barcában, és onnan stoppal tolod át de port-ba :) ez a vonat, meg busz, na meg a taxi nagyon light... :P hol marad a nagy vagány "mit nekem európa" utazó???? najó, nyilván gáza lett volna átstoppolni fél spanyolt :)

kár, h nem tudtam veled menni, de azért majd gondolj rám a a szent jakab katedrálisnál...

amúgy meg kitartást! vízhólyagokat meg kopogd le még egy hónap múlva is :P

komix 2009.09.13. 12:08:49

Imádunk pilaf! :$ :*

EXplorer · http://kecskemeten.hu 2009.09.13. 21:44:38

jól tolod, veled vagyunk!
Majd egy kecsóblogos poszt születni fog, úgy érzem...
süti beállítások módosítása