Valencia

2009.10.23. 10:59

Könnyes szemmel ugyan,de sajnos búcsút kellett vennem Alicantetol.. 6nap,amikor vegre ki tudtam pihenni az egesz eddigi utat,es egy kicsit feltöltődtem a meg előttem alló ket hetre:)

Tegnap este erkeztem kovetkezo allomashelyemre Valenciaba,egy kedves kecskemeti ismerősömhöz aki erasmussal van kint termeszetesen,es meg 2 magyar lany aki itt tanul+ 1 magyar lany aki latogatoban van. Aki szereti a focit annak mondom h tegnap Europa Kupa meccs volt es a Mestalla stadion mellett mentem el es kurva nagy es rengetegen voltak,es ha elore tudtam volna h ma jatszanak akkor siman mehettunk volna a meccsre,de elszurtam..:/
Este magyarokhoz hűen előkerültek a nemes spanyol&portugal italok, de a csúcspont egyertelmuen a frissen Mo.rol erkezett hazipálesz volt:D Utana meg elneztunk egy ausztral hazibuliba,meg vmi nagy utcai ivaszatra amikor többszaz egyetemista vedel az utcan,csakugy.
Amugy a lakas ahol vagyunk igazi erasmus menedekhaz,ma is kb 10en aludtunk itt,a fele cseh a fele magyar kb.
Hosszu ebredes utan irany a varos,van egy kurva jó új varosresz teli mindenfele hatalmas epulettel,meg persze a óvaros se csunya.
Amugy en mindig azt hittem,hogy azert mondjak h a varos a Turia folyó partjan fekszik,mert az tenyleg egy folyó. Hat csak volt.. a hidak megvannak,de a meder be van epitve mindenhol parkokkal meg egyebbel, szoval ezt csak azert mondom h ne higgyetek senkinek nincs itt semmilyen folyó!!!
Ez most egy kicsit furcsa iromany lett,de meg reggel van..
Ja es 26fok,napsütes. Üdv
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pilaf.blog.hu/api/trackback/id/tr11469357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása