Pontevedra

2009.10.06. 21:40

Nem mentunk le vegul az oceanhoz,de most is az oceannal vagyok ugyh egyre megy. Szoval eljottem Santiagobol, most Pontevedraba vagyok, 60kmre kb. Gyonyoru varos bar meg csak este lattam,itt van az ocean, elsore az irorszagi Cork ugrott be rola.. Egy nagyon kedves lanynal es csaladjanal vagyok most, Celianak hivjak tesitanar ;) Kijottek ertem kocsival a buszhoz es epp foznek vmi finomat. Kulon szoba,kimossak a ruhaimat, szoval tenyleg csak almodni mertem volna ilyen fogadtatasrol. Azt mondta Celia akar hetvegeig maradhatok,de majd meglatjuk,nem akarnem kihasznalni a helyzetet ennyire.
Holnap jelentkezek,most ugy nez ki holnap reggel 7kor elmegyek vele uszni,remelem nem az oceanban:)

na udv

A bejegyzés trackback címe:

https://pilaf.blog.hu/api/trackback/id/tr851432786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szocimoci 2009.10.08. 02:20:33

Tesitanár... :] Hehe, Galway is teli van tesitanarakkal... :] ( o Y o )

Komolyra fordítva, GRATULÁLOK! Óriási dolog amit végigcsináltál, és csak a saját akaratodnak köszönheted. Remélem, valamikor a belátható jövőben le tudunk ülni egy sör mellett... :)
P

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2009.10.08. 18:47:35

remelem meg iden eljutok Galwaybe:) Londonbol mar csak egy kopes lenne,ughy kezd el keresni a jo helyeket :)
süti beállítások módosítása