Portooooo

2009.10.12. 02:22

Jelentem Portoban bekoszontott a nyar..:) 28fok,szikrazo napsutes,trikoban omlott rolam a viz egesz nap.. nem is emlekszem mikor egtem le utoljara oktober kozepe tajan,de most sikerult.Amugy a nap varosnezessel telt, es nem is tudom mit mondjak, Porto egyszeruen varazslatos.. Tenyleg,csodas epuletek,minden felujitva,tisztasag,csillog villog a varos. A fekvese Vigohoz hasonloan csodas, a Duero folyo torkolatanal fekszik az ocean partjan. Holnap delelott meg kiugrunk a nemet lannyal megnezni a partot. Ja igen, egy brazil sracnal vayok ugye ahogy irtam, Paulo, de ma egy ujabb couchsurfer erkezett, Anna nemeto.bol, aki 6hete jarja europat mielott kezdodne az egyetem. Idokozben befutott Paulo egyik baratja Leila is,aki szinten brazil. Volt jo sok bor,sor,foztunk,szoval minden ami kell. A naplemente hadd ne mondjam h csodas volt. Igazabol minden rohadt jo itt :) Tenyleg maradnek ha nem kene meg csomo mindent latnom.. Holnap tehat irany Lisszabon, es ahogy hirlik az se lesz csunyabb. Egy portugal lanynal leszek 2 napig, utana egy portugal sracnal Faroban,az Port. deli resze feluton Sevilla fele. Hat ennyi akkor most roviden, kepekkel sajnos nem tudok szolgalni,talan holnap.

A bejegyzés trackback címe:

https://pilaf.blog.hu/api/trackback/id/tr741443935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baird 2009.10.12. 07:52:16

itt épp szakad az eső, és 2 hete folyik a taknyom. :)

AAppuu 2009.10.12. 10:28:45

Mátém! Sokat gondolunk veled. Emlékeztet az utad az én 4 ország/500km-es egyéni kerékpártúrámra, és a Karcag-Debrecen 65 km-es gyalogtúrámra. Csak a te útvonalad egy kicsit szebb és változatosabb, ahogy írod a lányok tekintetében is. Ha már ott jársz, Marokkót se hagyd ki, de azért Kecskemétre is gyere haza, szeretettel várunk. Vigyázz az egészségedre, nehogy valami vírust elkapjál. Mi jól vagyunk, minden rendben itthon, Zorró nélkül. Sok puszi: Apáék

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2009.10.12. 14:15:17

Szia Apu! Koszonom h irtal es h gondoltok ram, nagyon jol esik!
Marokko vszinu legkozelebb lesz,mert hajoval kene menni es gondolom eleg draga.. Meg amugy sincs mar annyira nagyon sok idom, mert 20-a kornyeken Alicanteban kene lennem..
30fok van epp,ugyh biztos nem leszek beteg..:) ahogy neztem az elorejelzeseket meg egy hetig ilyen meleg lesz,de utana se lesz annyira hideg mint most nalatok..
Orulok h jol vagytok, millio puszi Eszter neninek es a sracoknak is!!
Mate

lollli 2009.10.13. 13:25:02

Szia Máté! Úgy örülök hogy hallok felőletek, kíváncsi voltam milyen volt az utolsó hetetek és mikor értetek Santiagoba! Én 2 nappal utánatok érkeztem zuhogó esőben és nem sokkal jobb hangulatban:) De kárpótlásul Barcelona fantasztikus volt! Amúgy nagyon pofás kis blogod van, élmény olvasni ahogy írsz úgyhogy remélem gyakran találsz majd olcsó netet:) Szurkolok hogy a továbbiakban is minden ilyen jól alakuljon! Vigyázz magadra és el ne hagyd a géped!! Puszi, Laura
...jó látni titeket a katedrális előtt:)

(mitya) 2009.10.13. 14:12:59

Szevasz Öreg!űű

Napozz helyettem is, legalább most az egyszer barnább lehetsz, mint én:D

csók
süti beállítások módosítása