200km (5-6-7.nap)

2009.09.17. 19:41

Nagyjabol most vagyunk 200km-nel,ami azert mar egesz jo:) Meg 600km kb Santiago. de egyre kozelebb van.
Most epp Najera-ban vagyunk, sikerult talalni egy olcso net cafet ughy most fel oram van irogatni.
Kezdjuk az 5.napnal. Az elozoben irtam,h kicsit tobbet fogok menni egy nap, na ez olyan jol sikerult, h 43 km-t mentem aznap. Csodas volt az ido,lagy oszi napsutes,gyonyoru szep hegyek mindenfele, es csak ugy mentem,benne volt a labamban. Talalkoztam egy magyar lannyal, Andi Bp-rol, akivel egyutt mentem egy darabig, de uo. kb egy californiai csajjal is valtottam par szot, mindez a csodas angol tudasommal kicsit vicces volt:) Csak 7 korul ertem be a szallasra(albergue), es bar mar kiraktak h megtelt,csodaval hataros modon talaltak meg nekem egy agyat.. Ezzel a 43km-rel be is ertem Zolit,ugyh azota ismet egyutt jovunk. Ja igen,az eddigi legjobb napot megjobba tette,hogy egy Irotcha nevu kolostor elott talalhato egy boraszat,ahol mar evszazadok ota a kifaradt zarandokokat egy olyan kut fogadja,melybol BOR folyik :) Amikor mondtak elotte en se hittem el,de kiprobaltam es tenyleg.. Sok kedves baratom alma valra valora ha egy ilyen kuttal talalkoznanak,persze nem akarok neveket emlegetni..:P
A 6.nap mar nem kezdodott ilyen jol, sajnos egesz delelott valtakozo intenzitasu esoben jottunk,hozza tarsult meg egy kis sar is..szoval az nem volt az igazi,de du-ra mar jo ido lett viszonylag. Az aznapi,tehat tegnapi szallas Logroño-ba volt,egy 130ezres nagyvaros,La Rioja regio kozpontja. Termeszetesen meglatogattuk a helyi supermercadot, es mivel megint olcso volt a szallas ismet dozsoltem.. banan,sonka,sajt,sor,bor. Ami erdekes, h mig a videki kisboltok milyen dragak, addig ez a simply nevu market iszonyat olcso volt. pl: 1 literes sor(4,7%-os), 0,59€!! a bor nyilvan olcso, 1,29€, de egy nagy csomag felvagott is max 1€, kenyer 0.60€, es a kedvencem a hatalmas tabla milka csoki 0,80€.. szoval jo dolgunk van ne aggodjatok:) Este bementunk a varosba,borozgattunk,majd meg egy hidavatason is reszt vettunk ahol a Szigetrol mar ismert katalan utcaszinhaz jatszott ismet iszonyatosan jol.
Ma reggel kicsit hideg volt jut eszembe, 7 celsiusfok, ami eleg cudar.. nem tudom otthon milyen ido van epp,de itt sajnos ez a megszokott.. Napkozben sincs tobb 18foknal,es bar ma sutott neha a nap,jelenleg epp elkezdett esni.
Szoval mint mar mondtam Najerban vagyunk,ahol is egy texasi fiatal par hivasara elmentem veluk megnezni egy bikaviadalat,vagyis cvsak elkisertem oket mert nekem kicsit sok volt a 17€-s belepo..de azt mondtak utana tok jo volt:) Kosarasoknak uzenem, hogy John, a srac eegyszer egy McDonalds-ban kajazott Tim Duncannel San Antonioban :)
Most epp egy David nevu spanyol sraccal kerestem netcafet aki a camino legkozvetlenebb embere kb, mindenkivel beszelgwet egy kicsit,igy mi is megtalaltuk a kozos hangot :)

Szoval ma es tegnap is 30km korul jottunk,es szerencsere meg mindig jol birjak a labak. A terdem mindenkit udvozol,de el es virul:)
Holnap hasonlo lesz a tav, remelem elall az eso es kicsit melegszik.

Egy szo mint szaz,jol vagyok,eszek rendesen,ne aggodjatok. Ja es koszonom a kedves kommenteket mindenkinek, remelem sok huseges olvasot tudhatok magam mogott. Minden uzenet es jokivansag jol esik ezekben az inseges idokben:):)

Kepeket sajnos nem tudok feltolteni,ugyanis altalaban nincs usb csatlakozo (nem tudom miert nem..) meg ido se lenne ra,mert ugye minden perc penzbe kerul.

Na jolvan,lassan alvas. Amint tudok jelentkezem! udv

A bejegyzés trackback címe:

https://pilaf.blog.hu/api/trackback/id/tr291389129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

komix 2009.09.18. 07:20:16

második, és hajrá pilaf!

scoutin 2009.09.18. 12:53:09

végre én is rátaláltam a blogodra =) (Hála Tommmnak, meg a szlovákiai társaságnak, akik már tudtak erről)

jól nyomod Pilaf, csak így tovább!

Timi

GBR 2009.09.20. 22:35:25

este volt póker semmelweisen, és beszéltük Tommal, hogy mikor jön majd el az az idő az utadon, amikor megvilágosodsz és "újember" leszel :D:D:D
amikor már nem arról fogsz írni, hogy mennyi a csoki, meg a bor, meg a sör, hanem, hogy kurvára megvilágosodsz :D:D és rájössz a nagy "dologra" :D
süti beállítások módosítása